Наша політика скасування та повернення коштів здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Ви можете подати запит на повернення коштів протягом 14 днів з моменту придбання послуги, якщо ваш запит відповідає умовам, зазначеним нижче. В іншому випадку компанія залишає за собою право відхилити ваш запит на повернення коштів.
Політика повернення коштів
- Повернення коштів можливе, якщо послуга не надавалась або клієнт відмовився від послуги протягом 14 днів з моменту її придбання.
- Повернення коштів не здійснюється, якщо користувач порушив умови використання послуги або надав неправдиву інформацію.
- У разі виникнення технічних проблем, не з вини користувача, компанія зобов'язується повернути кошти або надати компенсацію у вигляді інших послуг.
Політика скасування
Ви можете скасувати послугу протягом 14 днів з моменту її придбання. У випадку скасування, компанія поверне кошти за умови, що послуга ще не була надана або використана. Для скасування послуги, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки.
- Зверніться до нашої служби підтримки, щоб подати запит на скасування.
- Ваша заявка буде розглянута протягом 5 робочих днів, і ви отримаєте відповідь щодо статусу вашого запиту.
Продукти та послуги, які не підлягають поверненню
Деякі продукти та послуги не підлягають поверненню. До таких продуктів та послуг належать:
- Доменні імена після їх реєстрації.
- Послуги, які вже були надані або використані.
- SSL сертифікати після їх активації.
- Платежі за налаштування сервера або встановлення програмного забезпечення.
- Послуги технічної підтримки, якщо вони вже були надані.
- Платні резервні копії та відновлення даних, які вже виконані.